Twitter Takipci Cagirma Sistemleri

Internet'te son bir iki aydır twitter'da takipçi sayısını arttırmak adı altında bir şeyler dolaşıyordu. Asparagas post olduğunu düşünüp itibar etmemiştim. Ancak sonra twitter'ım da gezinirken bir uygulamaya katılacaktım ki tam; bu uygulama sadece sizin adınıza mesaj yollayamaz ve şifrenizi göremez dedi! Yani benim adıma başkalarını takip etmeyeceğini söylemiyor sözleşmesinde! Şok oldum! Web sitelerine twitter veya facebook üzerinden bağlantı devri ile böyle ilginç bir sektör ortaya çıkmış oldu.. Evet, parayı veriyorsun ve paranın miktarına göre yüzlerce insan seni habersiz bir şekilde takip etmeye başlıyor, fark edenler tahminimce ben bunu ne zaman takip ettim vesaire şeklinde söylenip "takip etmeyi bırak" yapıyorlar tabi sadece % 30 kısmı. Yazdığınız tweetlerin şekline göre bu istatistik artar yada azalır..

{ 0 yorum... Skip ke Kotak Komentar }

Tambahkan Komentar Anda

 

Blogger news

Blogroll

About

Muhterem Blog © 2012 | Template By Jasriman Sukri